הטיפולים לא עוזרים? הנה דרך מוכחת להתגבר על החרדה

    עפר גדנקן No Comments on הטיפולים לא עוזרים? הנה דרך מוכחת להתגבר על החרדה

    מטופלי המרכז לשיפור תפקודי המוח אלפא בריין סנטר מדווחים על כך שהטיפול במרכז עזר להם להתגבר על החרדה. הם מספרים על ירידה ניכרת בתדירות התקפי החרדה ועוצמתם ועל כך שהם לא סובלים יותר מחרדות.

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עבור אנשים רבים הסובלים מחרדות ואשר ניסו מגוון טיפולים שלא הועילו, החלום להיפטר מחרדות נראה רחוק. אך לא עוד. קיימת שיטת טיפול מתקדמת שראוי לבודד מהכלל, אשר מהווה פתרון אולטימטיבי לאורך זמן, והיא מגיעה מהמרכז הגדול בישראל לשיפור תפקודי המוח, אלפא בריין סנטר.

    שיטת הטיפול באלפא בריין סנטר זוכה לאמון רב מצד הרפואה הקונבנציונלית ומטפלים בחרדות, וצברה קהל של מאות מטופלים, שהצליחו סוף כל סוף להשאיר את החרדות מאחור.

    הטיפול באלפא בריין סנטר מנטרל את החרדות דרך אימון מוחי מדויק לאזור במוח שאחראי על התפתחות החרדה והסימפטומים שמלווים אותה.

    השיטה והטכנולוגיה שבה משתמשים במרכז מגובה מדעית ומחקרית, מיושמת במרכזים רפואיים, והוכיחה את יעילותה הרבה אצל אנשים שטיפולים אחרים לא עזרו להם.

    בראש המרכז עומדת ד"ר נתנאל ( (Ph.d, פסיכותרפיסטית, בעלת הכשרה והסמכה לטיפול בנוירופידבק, עם ניסיון רב בתחום, והשתלמות בחקר המוח ואימון מוחי.

    ד"ר נתנאל מסבירה: "החרדות נובעות מפעילות מוחית לא מיטבית. חייבים



    0 תגובות